1-05-2009 ..BBQ ..

kami adik beradik bakar membakar..hehehehe...layannnnnnnnn......

BAHAN -BAHAN YANG MAHU DI BAKAR ....

Kerang
Ayam
Lamp
udang

gigih menyalakan api..sampai tak berbaju...

wei tak panas ke kepala ko tu ril...
akhirnya berjaya dibakar...

nie aku panggil kerang je..aku tak tahu apa nama dia ye...manis nak mampossssss kerang ini bila dah bakar...tersangat la sedapnya....
ayam
udang (tak cukup ooooo banyak manissssssssssssssssssss)
banyak sedapppppp
laki aku keletihan....menikmati..(tengok aiman pun nak jugak la pak su...)
cedapnya...bb nak lagi la ...
sedap sampai lupa laki ,ini kakak ooooo (iena nie laki nya esok baru dtg...
nie pun sama gak laki esok baru mari....(sorry ye..abg kaman & abg faizal..nanti kita buat lagi yek..)

4 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

nie mase lik kg ke siti...wah2 meriah tuuuu....kak ai pun makan tak hingat laki dah tu hi hi hi....abg kaman lik kendian kan....

eh cam pelik laa kerang tu siti, pes time tgk biase tgk kerang kulit bergerigi yg ni licin ajek kan....hish dah le aku ni antu BBQ...terliur aku tgk entry nieh tau....lapo...lapo...lapo...

LotsOfLove-Pearls berkata...

Adoyaiii..
sedap nyer makanan itu..

Pos ar kat aku skit..
Huhu..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Hye CT..
itu tag sudah jwab hoo..
mintak maaf lama benar..
hoooo..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lieya tu la siti tak tahu apa name dia tu ..siti panggil je kerang udah rupa kerang je....heheheheh

lol
bagus2 sudah siap ya.