balik kampung -part 2

biasala kalau balik kpg tak g cari udang ,ketam & ikan segar tak sah la..kata dok kat pantai remiskan...mesti la kena pie beli ikan segar..jom layan....

pemandu pelancong..solah...nie adik aku yang duduk kt kpg jaga mak abah...
imran seronok..pakistan ada ke cam nie imran...

kami anak beranak naik van...
tuan besar....(melawat tapak )
adam
awat mak lang ayu jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............siap pakai baju kurung lagi..
mai aiiii..awat besaq sgt aku nie
ni la bagan nelayan turun ikan kat sini la...murah tak ingat....
wakil rakyat(aisyah bak kata laki aku ...) melawat tapak....
ikan apa tu lah??..awat panjang sgt.....


ikan segar2....
cepat nak berapa kilo udang nie adam nak belanja....ko belanja dam.....aku nakkkkkkkkkkk
ketam siap ada telur lagi manisssssssssssssssssssssssssssssss




betul korang murah betul kat sini


anis2 dgn gambar tu pun ko nak tangkap jugak layannnnnnnnnnn..nak ambil berkat ke ko anis esok nak periksa..

4 ulasan:

sis_nita berkata...

amponnnnn..!
sedapnyerr nengok udang2 tu..!
masak lemak tempoyak mmg berasap..!

[I][T][A] berkata...

besttnyer balik kg. fresh btul ketam, udang, ikan semua... kalau masak memang sdap...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

sis nita
tula pasainya ...mai la kmpung kuuuuuu

ita..
betul fresh semua tau..manisssssssss lagi..

ai berkata...

syionye weiiii...aku rasa cam penah gi je tempat ni. agaknye nampak serupa kot. masa aku ikut abg kaman gi perak amik ikan. syiok sgt. dah le murah!! besttt