26-05-2009-Award & tagggggggggg...



Dari ibunyer FATIN-TINIE..Tima kasih

***Lima (5) fakta Menarik tentang pemberi Award***

  1. Aku Kenal TINIE nie dari Alam Maya-dah pernah jumpa pun dah...
  2. Seorang yang permalu-Dlm tepon bukan main lagi jumpa malu2 gitu..
  3. Ibu kepada sicomel FATIN-menantu aku tu ...
  4. Seorang yang sgt penyabar-hehehehhe sabo yer tinie...
  5. Sayang bangat sama lakinya-yer le kan kata laki kita kena la sayang kan...
dah cukup yer 5 je kan ko nak...sebenarnya banyak lagi nie..tapi sebab kan ko nak lima je.....cukup la.......hehehehhe


***10 mengenai diri aku..siti patimah che lem...AKU??????????****
  1. aku anak kpg..
  2. dah kawin ada 3 anak
  3. mulut yang suka pok ..pek..pok pek (banyak cakap la...)
  4. keje kat ejen harta tanah
  5. suka masak
  6. suka mkn
  7. suka jalan-jalan
  8. cepat naik angin.
  9. seorang yang sgt penyayang
  10. nampak kasar tapi hati kecik...hehehehhehe sensitif la...

udah tinie aku dah siapkan dah.......aku nie kan pemurah aku nak kasi award nie kat **********WAHIDA & FARAH*****(BUAT NA ADIK-ADIK JGN TAK BUAT...)

4 ulasan:

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

bagus bagus...o memang baik..bagi fakta yang baik2 pasal aku..hahaha

sis_nita berkata...

huhu! akak lom jawab lagikk nehh utang tag.. Tinie.. jap noooo.. sabaqqq..

miss♥wahida berkata...

akak...t kite wat erkk

LotsOfLove-Pearls berkata...

..haha..
aku pown kena jwb tag nie

kehkeh