07-05-2009-Mimi Toty & Tuah

mimi & toty nie adalah anak kakak aku (sha) yang tinggal kat new zealand tu...sekarang adik aku yang jaga diorg..maklumla mumy lambat lagi balik....anak2 nie kakak aku bela dah lama sgt dari dua2 nie baby lagi tau......sayang tak ingat dia kat anak2 dia nie...nie aku saja je la buat untuk dia tengok..anak dia supaya dapat la dia melepaskan rindu...lama lagi ooooo nak balik..tapi tak pa yek kuatkan semangat dok kat sana tu tau...susah2 dahulu senang2 kemudia..insaalah...& Tuah nie lak anak adik aku....sekarang dia tak sihat sakit sian tuah...

toty & mimi (yang tengah rindu mencari mana mumy nya tak balik2 nie...
Tuah..
nie anak adik aku(aisyah)

dulu toty nie takut sgt budak2 tau kalau budak2 dtg mesti dia lari masuk bilik masa dia tinggal dgn kakak akula ...tapi sekarng bila adik aku dah jaga ..ramai budak yang dtg umah adik aku nie....dia dah biasa la sikit.......dah tak takut sgt dgn budak2...(mumy toty dah boleh bedikari sekarang...toty tak takut budak2 lagi tau.....)
sapa takut sapa nie...aiman takut toty ke ..toty takut aiman nie????
Mimi ni suka bawa diri suka sgt duduk tempat tinggi2 tau....ni aku ambil masa dia tengah lending kat atas kete umah sebelah...heheheheh mana la org sebelah tak marah...kat dia ( mumy mimi rindu sgt kat mumy tau...balik la mumy....)
Suka aku dengar cita2 anak 2 nie dari adik2 aku....mcm budak pun ada diorang nie..ye lakan..org yang sayang kucing je tahu kan....mcm mana ....aku dokan semua anak2 nie dipanjangkan umur supaya dapat jumpa mumy dia nanti insaALLAH.tungguuuuuuuuu 2011 mumy balik....

2 ulasan:

ai berkata...

ALOLOOOOOOOOOOOO

Chomelnye wei!! gomok + besau!! sedapnye romol!!!!

[I][T][A] berkata...

Comellah... geram tgk...