22-05-2009-terbang jauh....

Hari nie aku g hantar adik aku g KLIA..adik aku nie nak g NewZeland...dlm perjalan kami ke KLIA..tayer kete lak pancit..heheheh banyak tul dugaan yer dik...sabo yer....aku tengok muka bad masa tu dak cuak dah..takut kapal terbang tinggal oooiii.akhirnya selamat gak kami sampai.....alhamdulillah....adik aku nie (bad) nampak je kasar dia..tapi sebenarnya....ya lakan..nama pun pompuankan..
semangat bad...
tak sabar nak pergi....
awat muka mcm tu....tension takut dah lambat...
bye..bye anis & aiman..
driver yang cuak..tayar pancit...
1 keluarga pie cuma laki aku je tak ikut tak balik keje lagi...
cantik ko dik pakai tudung cam gini...ayu gituuuuuu
aku tengah berfikir bila pulak aku dapat pergi ..heheheh insaallah..


ibu suka aiman pun suka
tima kasih imran....
releks la mak cik...dugaannnnnnnnnnn

org sibuk tukar tayar kami sibuk bergambar....heheheh jgn marah na imran...



akhirnya selamat gak sampai KLIA...Releks la bad tak lambat lagi...
cepat..cepat ...

fiza yang kena tinggal..kena jaga toty & mimi
aiman nak jalan tak nak dukung...
model poney

balik la kami......
semuanya selesai..kami sampai area umah dlm kul 9.00 terus g mkn..untuk bad aku doakan ko supaya selamat pergi dan selamat kembali..insaallah..

6 ulasan:

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

adik ko p new zealand sambung study ek???bestnya...aku suka tgk nantu aku tu jalan sgt comel

As berkata...

sonok nyer bad p NZ... hmmm jauh kemain lagi perginyer....
byk tul dugaan nyer ya... pancit tayar la... cam².. sabo jerr la...
comei nyer aiman jalan....:)

sha berkata...

hehehehehh....kak akhirnya kini pasti heheheheh im in NZ aledy...alhamdulilah syukur sangat semua ok kat sini...kita rasa ni semua berkat doa korang la ni..hehehehe..insyallah nanti ada ole2 utk korang k..busy la kak dengan kambing2 kak sha ni.i luv u kak..muachhhhhhhh..(guna id sha ni)

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tinie..
kosuka yak..aku keletihan...

as..
tu lakan best bad dapat gie...kita bila lagi...

sha..
jaga la kambing tu elok2 na..ole2 sudah pasti...

[I][T][A] berkata...

bestnyer dapat pegi NZ... untuk apa dia pegi sana?? nanti kalau k.ct ada rezeki pegi sana jgn lupa beli ole2 untuk kami yer... :D

farra aliesya. berkata...

waaaa srnk la makcik leh p sana kan.maklang comeiiiii sgt klau pakai tudung cam tu.pada m.t sabar ye.insyallah rezeki ada sampai la.