25-05-2009-susu strawberry aimannnnnnn

tengok la aiman suka sgt minum susu strawberry,susu tu aku masukkan dlm bekas tengok cam mana dia minum..sampai habis tau....nie yang dia minum nie aku letak penuh 1 bekas nie tau...tengok habis..cuba aku kasi susu yang biasa aku kasitu(dutch lady langkah 2)..langsung tak nak...aku nie ingatkan dia tak nak guna botol la kan belikan la dia bekas nie..aku bancuh la susu masukkan dlm bekas nie...pun tak nak gak..cam mana tu..nak minum susu strawberry je..

sedut aiman sedut...

tengok habissssssssssss..

4 ulasan:

kasihatie berkata...

tu dia...sampai habis aiman sedut...sedap sangat tue..mungkin dia ader rasa manis2 sbb tu aiman suka kot...hehe

farra aliesya. berkata...

sedut sungguh aiman.aiman x kesahhhh kannnn..sedap sangat ler tu.

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

hahaha
pandai betul mnantu aku sedut sedut yer..

[I][T][A] berkata...

aiman suka minum susu strawberi tu sbb manis dan sdaplah tu... susu biasakan tawar jer... bijak btul aiman ni...