16-05-2009 -The Carve

Bawa anak2 jalan2 kat The Carve..hajat laki aku nak g beli baju & seluar keje..tapi sayangnya..tak de sale lak pulak...tak pa la..jalan2 je la...maklum la...gaji ciput..so kena la tunggu sale baru leh beli kalau tak cam gini la ..jalan2 makin angin..heheheheh..tak pa la ayang nanti sale kita beli yek...




kakak kalau dapat main suka la dia...
mula2 naik aiman dia mcm takut tapi dah lama sikit suka sampai tak nak turun..dah habis pun nak main lagi..

5 ulasan:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Bestnyer..
nak join main gak ar..
ader tak untuk org dewasa..?

huhu..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ada ko naik kuda betul hehehehhhe aku teringin nak tengok muka ko lol..tunjuk la.........

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ada ko naik kuda betul hehehehhhe aku teringin nak tengok muka ko lol..tunjuk la.........

ai berkata...

Ya Allah..chomelnye anak mama!!!!

☆ lieya latif ☆ berkata...

he he he same kes cam mia n mija laaa...kat JJ equine ade bende ni...mmg sah2 lieya kene pau ngan dieorg.....