meleleh air peluh ..

hari nie aku masak ayam masak kicap terangkat jubooo...pedas nak mampos...alkisahnya adik aku nie (bad) dia teringin bebeno nak mkn ayam masak kisap aku....apa lgi aku nie mana boleh kalau dengar org teringin nie....aku pun masak la..tapi kali nie terlebih pedas la pulak ..

masak kicap ayam...terangkat joboooooooooooooooooooooooooo
kacang buncis gorang dgn udang....
tengok anak jantan aku siap dok atas meja lagi cam boleh mkn ayam tu (Anis tak de yer...tak sempat nak ambil gambar ..dia mkn dulu sebab nak g tusion...)

mcm la boleh mkn keras la sayang oooiii..
nak makan sangat ayam masak kicap pedas...makan ko dik puas2..
makan je la jeling 2 apa wei...
buruknya muka aku menahan kepedasan...
meleleh leleh peluh aku ....pedas nak mapossssssssss..tapi aku nie dah tak puas kalau makan tak pedas..dah jangkit dari laki aku la nie....

4 ulasan:

kasihatie berkata...

adus...best nyer tengok ayam tue..terliur la plak.heheh

D.O.U.B.L.E...S berkata...

alahai sian nyer org ngandung nie...nak mkn dtg umah akak tau..akak masakkan...

ai berkata...

NAK JUGAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

farra aliesya. berkata...

sedappppppppppppppppppppp nyeeeeeeeeeeeee.lama x mkn sambal udang makteh.