10-05-2009-panjat2 tudung salji...

sekarang anak jantan aku nie dah ada pelajaran baru nak panjat tempat tinggi mcm sofa aku..dia dah mula nak panjat tau..tangok..nie dia cuba nak panjat tudung salji aku..heheheheh biarkan la..jatuh kebawahkan...sapa suruh nak panjat..boleh ke aku ibu cam gini???..ye lakan..nanti semua tak boleh cam mana ..otak budak tu nak berkembangkan...biarkan je lah...layan aksi panjat anak jantan aku.....








7 ulasan:

saveme_zero berkata...

aiman..g panjat meja lak yer..hahah

ai berkata...

Ya Allah!! sib bek badan dia ringan. kalu tak, tau kemek saji ibu kau tu aiman oiiiiiii...

nasz berkata...

kalo rotan mcm tu dia panjat tak pe la, tak gaduh pecah. anak aku tu dah la anak dara, panjat bakul plastik tempat aku simpan kain. adui anak oi, pecah la bakul mama yg dah 10 tahun tuuuuu!!!!

[I][T][A] berkata...

lasaknya aiman... tapi tak apalah aiman sedang meneroka dunia tu...

Tinie berkata...

hahaha
pandai sungguh aiman ni
fatin??? pegang botol susu pun tak pandai..huhu
dia nampak botol jer nangis wei

shi3la berkata...

alahaiiii..comeyy jerk diyer..geramm tgkkk...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

saveme zero
tak lama lagi la tu sekarang nie kerusi mkn pun dia nak naik sendiri tau...

k.long
tu la pasainya..udah kemek gak sikit...

nasz
skrg nie laki pompuan pun sama gak..ye lakan..budak.masa nie la dia nak belajar heheheh

ita
tu la ta..aku biarkan je...

tinie..
fatin tu mana nak tahu pegang botul..udah dia menyusu susu gantung ko nie....

shiela
ko geram yek....aku lagi geram tau..+ penat..tapi aku suka....