05-05-2009-cuci mencuci

2 minggu sekali aku mesti cuci peti ais..setiap hari ahah tapi dek kerana aku bz...terpaksa la dipospon kan pada hari ini....tengok la sapa yang rajin..aku atau laki aku....hehehehehhe tapi selalunya laki aku la..hari nie aku balik awal sebab ada org buat facial..habis aku facial muka org..aku facial lak peti ais aku yang dah berkeladak .layan gambar kerajinan aku mencuci peti ais kesayangngan ku yang comel lote...
peti ais comel lote
Cuci temah cuci...

7 ulasan:

LotsOfLove-Pearls berkata...

rajinnyer dier..

peti ais aku pown nak cuci gak ar..

huhu..

Tinie berkata...

wei kalau rajin lagi, peti sejuk kat rumah aku pun dah lama tak basuh..sila la basuh

☆ lieya latif ☆ berkata...

rajin ko siti...bini sape laa nie he he he he...

siti nak tanye sikit boleh tak, ko kan pakar kecantikan....produk NV tu bagus ke....tgk ade dlm list yg siti gunakan.....so far testi dari org ramai pasal NV camne....okey tak

T.u.Y.a berkata...

kak ct memang rajin bangettttt...sume benda di cucinye..ngan otak Tuya pun kena cuci jap lagi..keh keh keh..

As berkata...

hmm ya la... bila peti ais dah lama x cuci... bila skali nak cuci mmg malas skit.. nak² bila dlm peti tuh penuh brg lagi la malas....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lol
nak buat cam mana itukan keje org pompuan dong...

tinie..
boleh tinie aku basuhkan peti ais ko...upah la...

lieya...
produk nv nie bagus...dan tengok gak la pada kulit seseorang tu...sesuai ke tidak...tapi setakat nie..dah aku buat muka org lebih dari pada 20 org..kan dgn produk nv nie semua org kata bagus la...nak tahu lieye cuba la...hehehehhe..tapi ko dah g buat kat tempat mahal kan....

tuya
memang rajin aku nie..

as
tu la yang aku duk cuci 2 minggu sekali tu..kalau tak ..bila dah lama mula la malas..hhehehehheh

~~ciklinn~~ berkata...

wah2 anak sapalah yg rajin bangett ni..hehehhhe

petisejuk linn kak dah 2 minggu tak bercuci hhhahahahahh