23-05-2009 balik kampunggggg -part 1

Kami ingat nak balik kpg minggu depan...tapi sebab kan kesihatan mak tak berapa ok....kami balik la minggu nie.....kali nie aku balik tak bawa kete kami pun kami naik kete aisyah je....layan je la yer....

tumpang kete aisyah
letih ooo sekarang nie..aiman dalam kete tak tau dok diam....
keletihan 2,2 tertido...jauh oooo perjalan nak balik kpg kami..mkn masa 4 jam lebih la....

alhamdulillah ..akhirnya kami sampai ke kpg halaman kami...

nampak mak lemah sgt...kalau tak anak cucu balik dia la paling kalut....mak nampak cengkong sgt...mak timah doakan mak cepat sembuh..sihat mcm biasa...insaallah....sayang mak...

abah pun mcm tu jugak..timah doakan kedoa2 nya mendapat kesihatan yang baik....timah sayang abah jugak....(abah aku nie pun pantang gak nampak camera..suka nak ambil gambar....dia tak kira pakai baju ke tak heheheheh layan)
tok wan & anis..
anak dara aku gedik kat taman tok..(mak aku nie suka sgt bercucuk tanam..yang paling dia suka tanam bunga..la....)


tekejut aku korang ..seumur hidup aku nie..tak pernah lak aku nampak cili padi kala purple wei..heran aku ....nie cilipadi mak aku tanam kat depan umah....
nie lak cili padi yang tak payah tanam..campak je biji dia naik sendiri tau..banyak cili dia......korang tengok la banyak kan...

4 ulasan:

farra aliesya. berkata...

wawawawa.bestttttttttttt nya ada kg kan.cili purple tu kat umah farah pun ada.hehhe

farra aliesya. berkata...

bukan main lg anis tu dh mcm dok kat cameron lak dh.abh lak dh nmpk cam vip je.hehe.sian mak

T.u.Y.a berkata...

akak..
Tuya x pernah lagi tengok cili padi purple..ish!!!confiuse..
semoga mak n abah kak cT akan sihat2 aje..biasa la kak,dah tua2 ade je penyakit datang..mak abah Tuya pun mcm tu gak..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

farah
tu la...anis memang cam gitu..

tuya
tima kasih tuya doakan untuk mak abah akak..biasala tu kan bila dah tua mcm 2 ada.....sama2 la kita doakan semuga mak abah kita sihat.insaallah...