10-07-2009 -kampung PART -2

Petang kami tak der XTVT apa pun lepak kat GERAI MINA aje..Gerai MINA nie kepunyaan kakak ipar aku...dia berniaga goreng pisang, laksa,air tebu dah bermacam2 adala kat gerai dia nie..apa lagi kami serbu la....

tokei gerai (nie dah siap2 nak balik dah)
na+ aiman .(nie pun lebih kurang opet la juga nie...ambil gambar je mesti buat cam nie..)

P.TEH yang boring hehehehhehe..

tengok tanggan dia...
nie aku paksa tangan letak bawah..heheheh(na nie mak aku jaga dia manja ya amat dgn tok & tok wan dia..kira cucu kesayanggan la nie...)
ANIS+AZIM
aiman ta pau kerepek .m.long kasi ..
sama tak muka aku dgn dia hehehehheheheh
ayah order air tebu..
Mak.ngah dgn anak2 saudaranya..( udah tak nampak lak anak aku kat belakang tu anis naper ko sorok muka ko tu nak...)
main2 kat depan umah tok..

2 ulasan:

sis_nita berkata...

dik..
akak teruja arr..
nengok kening ko..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

akak nie...nie aku dah tarah kak kalau tak lebat kak..sampai bercantum tau...