BESDAY AIMAN PART-2

pukul 3.20 upacara memotong kek pun bermula la...hehehehhehe aiman jakunnnn tengok ramai org...agaknya la..dah la tengok kek muka dia hehehehhe..entah la apa perasaan dia masa tu......acara dimulakan dgn bacaan doa oleh abg kaman..


kak dari mama aiman k.ai
kek ditempah khas dari mak ayam fiza (tim kasih hanto sampai sesat2 ko ya)
kapkek dari mama( cantik sgt aku tak kasi kat semua tetamu aku kasi kat sapa2 yang berkenaan je...hehehheheh)
gif untuk tetamu...aku tempah dari ila..(budak2 je yer...)
Happy besday
makanan
dimulakan dgn bacaan doa (tima kasih abg kaman .....rajin menolong...)a
aminnnnnn..supaya aiman menjadi anak yang solehhhhh...

makan timeeeeeee
fiza sibuk dgn sataynya..(aisyah & imran tima kasih seponse satay)
ciklinn yang cute ..betul ko mcm budak sekolah tau....
aku+ wan rahmah(kawan lama)
fiza + bad (bad ko dah nampak putih la.....)
aiman suka dgn abg nie...nie jiran yang duduk kat atas umah aku....(tima kasih na ..tumpang tangga..)

tukang masak
ciklinn sorry tau kalau layanan tak seberapa
aiman yang terhuja...
apa yang aiman tengok sampai tenganga tu???



mama yang bz..
org kuat aku nie...


anak2

paksu yang meletopppp mata greyyyyyy

ambik ko ril..berat tak aku...
aiman + ayah (ayah aiman nie pemalu sikit harap maklum yaaaaaa...)
ibu + aiman (ibu selalau kena buli dgn aiman tau...)

mama+ aiman (mama dia la yang kasi nama untuk aiman -AMIRUL AIMAN -)
buat hati kesayangan aiman kak ecah(ecah nie anak k.liza ...kat umah dia suka kasi aiman mkn..sayang giloooooooo kat aiman...)
Mak (k.liza ) + aiman.( nie la yang jaga aiman waktu aku pergi keje ..kadang tu sabtu ahad pun dia ambil gak aiman...dia sayang sgt2 kat aiman...tima kasih kak liza jaga anak2 siti mcm anak ko gak kak...)
aiman +uncle imran..

2 ulasan:

ai berkata...

Mama sonok sangatttttt!! :)

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

HHHuuaaaaaaaaa
aku sangat sedih
kenapa lah aku tak datang kan??
kejam kah aku sebagai kawanMu wahai CT??
takper..2minggu lagi aku pi surabaya aku belikan ko oleh2 dari sana erk..mmmuuuahhh