19-07-2009-BESDAY OPET..

Apa nak cita pun dah taktahu dah .korang layan je la gambo dibawah...nie ye....

kek besday opet ala2 kek bertunang kata pak su AJ
hidangan yg amat menyelerakan...sedapppppppppppppp(siap dapat bawa balik lagi wei...tima kasih k.long & abg kaman)
besday girl ala2 manja gitu..tunggu naik angin tahu la sapa dia
manja sgt ngan m.lang dia...
manja sampai tertido opet atas riba m.lang...
aiman terkedu tengok org nyanyi ramai2
bb pun potong kek gak..walaupun jauh lagi hari jadinya...

fauza yang chumell...(geram aku kat budak nie mcm anak patung )
pak su arul cita apa tu....?
nie adik ipar aku yang baru baik dari denggi AJ. (fiza ala malu gitu awat tak pandang camera..)
cik temah gebussss

biasalakan permulaan majlis mesti la abg kaman yang akan membaca doa...
aiman nak kasi sapa tu (nie la budak menyepahkan umah mama dia....tumpahkan air,tumpahkan bihun org...mcm2 la .
nie siap berebut mainan lagi
aiman+fauza
awat cam tu? dah pening kepala ke aiman?
aiman +ibunya ..
k.cik awak nampak cantik tau sekarang...AJ apasal kala mata ko cam gitu wei..takut aku...
bed+ fiza ...(aku tahu time nie korang dah tak sabo nak mkn kan?????)
adik2 aku aisyah+laki dia imran+bad +fiza
betul kata ko AJ..opet nie dgn sapa pun dia nak...
opet +mak dia ema...(sama wei muka dia dgn ema nie...)
tuan rumah bzzzzzzz
linda + opet..(akak kita tak der gambar berdua kan...)

makan apa tu aiman
besday girl tertido...besday boy ganti...hehehheheheheh
linda+aiman
angah pun potong kek gak...
bed+fiza -aisyah +cik temah tembun
aiman suap uncle
akhirnya opet bagun gak dipaksa oleh abahnya...
apa pun tima kasih k.long & abg kaman sudi jemput kami anak beranak adik beradik meriuhkan umah korang tima kasih bebanyak ...

2 ulasan:

ai berkata...

SAMA-SAMA KASEH!!!

mekaseh jugak sbb kowang sudi dtg mengkepohkan umah aku aritu.. ;P

[I][T][A] berkata...

Meriah jer bday party... makanan pun banyak...