4-03-2009-PERSIAPAN BESDAY AIMAN

tak tahu la aku nak cita apa korang layan je la ya gambo2 kat bawah nie.....cuma aku nak ucapkan tima kasih berbanyak pada semua yang menolong aku...aril tima kasih ya seponse pelamin hehehehheheh mcm nak kawin kan anak je aku nie..




kuah laksa aku masak mlm nie kata org kuah laksa lagi lama lagi sedap...tapi idak la aku buat seminggu sebelum...

tima kasih ecah tolong jaga aiamn..senang aku buat keje




nasib la ada anak 2 jiran ramai...boleh tolong tiubkab belon...kalau tak mamposssssss aku nak meniup nya..
tiub korang tiub


apa tu rul dlm plastik tu..ko nie buat lawak je la...
akhirnya...

dah siap...
berkerja keras org kuat aku...

11 ulasan:

miss♥wahida berkata...

akak..so sory x datang...x tau nak pi cm maner...nak naik cab dia charge mahal la..last2 dok la melangut kt kl sentral tu..nak mkn laksa akak..nnti saya g melwat akak erk..sory bebyk yea...cayang akak..

*Azie* berkata...

meriahnyer masa buat persiapan..

~~ciklinn~~ berkata...

seb baik ada org tiup belonn yerk.....

betull ckp akak meriah mcm nak sambut menatu....hahhaah

Zanna_MamaBatrice berkata...

hu hu hu
btw...1st
happy birthday aiman comel
semoga aiman membesar sebagai nak anak yg cerdik dan jadi yg terbaik di kalangan yg terbaik

kak ct
ampun
x dpt nak join besday aiman
yelah...minggu sebelum dah turun kl
tu yg x dpt nak turun kl utk minggu besday aiman tu
ampun ampun ampun
kalau tak leh cium mulut lagi ngan ko kan kak..
pastu dpt gark jumpa kak ai tu..hu hu hu

mamamiera berkata...

meriahnye party epi besday kat aiman.. moge pjg um0 murah rezki n jd anak baik kat mak ayah ye..
s0ri ye ct x dpt dtg.. yg sul0ng miera demam salah urat kat tengk0k blakang.s0 zai bwk dia g urut.menggigil dia bile diurut. lps urut dah sihat n nakal balik..

sis_nita berkata...

siap ada pelamin..
mablesss tuhh..

huhu!

nak komen bebanyak..

takottt..

pasal ari tu tak dapat datang..

maap yerr dik...

kasihatie berkata...

ruginyer..tak dapat datang..atie demam ari tue...mintak maap bebanyak yer kak..

saveme_zero berkata...

huwaaaaaaaaaaaaaa...sob sob sob. takde rezeki aku..huhu

D.O.U.B.L.E...S berkata...

wahida...
kalau akak pree masa tu dah lama aku g ambil ko dik..akak bzzzzzzzzzzzz,,sian dia..nanti dtg akaka masakkan ko laksa tau...

azie..
tu la yang membuatkan meriah sebab ramai bebudakkan dtg tolong

ciklinn
tula nasib ada ramai bebudak yang rajin nak tiub...

zana
lainkali kita jumpa tau....

zai
nak buat cam mana tak der rezeki nak berjumpa.insyallah akan dtg tau..

k.nita
kami tunggu akak tau..

atie
nak buat cammana kesihatan tak mengizinkan...

sue..
aku faham..tapi malam tu kalau ko dtg pun boleh gak tau..last kul 2 pagi ada lagi org tak balik...tapi anak2 saudara aku la..hehehehhehe lain kali ko dtg tau...

As berkata...

akak ... sorry x dpt dgt..lagi skali.. bestnyer tgk.. sumer tolong menolong.. ramai lak yg nolong.. best la tgk... sakan nooo.. sure meriah...

||| PöJìé PööH ||| berkata...

meriahnyer..
rugi xjoin..
huhuhu..
next year ok!