28-07-2009-Dinner Time...

Aku dok susah hati nie..Aiman sekarang nie tak nak makan....nak makan jajan je.....makan jajan mana la kenyang aiman oooiiii .balik keje semalam aku rebuskan kentang bersama kiub ayam..rabus kentang sama dgn kiub ayam tu bukan apa nak kasi gentang tu beperasa sikit...harap2 aiman suka.untuk anis ibu gorangkan telur atas permintaannya...ibu ngan ayah makan sambal ikan bilis dgn gentang.layannnnn

sambal ikan bilis dgn kentang ...

Anis tunggu Telur goreng sejuk
Mak aiii besarnya suap...
suka aku tengok aiman makan banyak...
Aiman suka ibu lagi gembira...
tengok makan sambil main ..sekarang aiman dah pandai nak panjat kerusi....lantak ko la dek yang penting ko makan....



3 ulasan:

ai berkata...

Bebudak kat umah tu kalau aku hidang ayam tergolek pon, TELO MATA gak yg lagi nikmat!!!! kihkih...

Mmg 'musim' aiman takmo makan le tu. Bebudak kan mmg camtu. Kau kene pandai kretipkan skit makanan dia..kentang tu pon ok dah..

farra aliesya. berkata...

aiman x kesah dh besau kan..bila la nk g kl tgk dia..insyaallah klau x der apa aral sebelum posa smp la

Ernie berkata...

samela ngan anak-anak kite
telur goreng gak yang die cari