13-07/2009-Tag Dari Besan ku -TINIE-

TAG BAG KEJE..

Sila ambil gambar beg yang ada bawa ke keje (aku ada banyak bag tapi hari nie aku bawa nie ,so nie je la gambo nya ye....)

Nyatakan sebab-sebab anda suka beg keje anda itu.
Aku suka bag nie sebab dalam nya luas boleh isi banyak barang,bukan kata g keje je ..aku g jalan pun aku bawa gak bag nie....senang aku nak isi lampin,pampers,susu bantai busuk anak aku...pendik kata dlmnya luas la....aku suka sgt bag nie...harap maklum...

kemudian ,ceritakan sedikit apa yang terkandung dlm bag keje anda itu.sila sertakan gambar sekali .



ini la isi dalam bag aku yang selalu aku angkut g keje




ini sarung nya kamera aku...
nie korang tau apa?...kira hutangla sebab tu dok bawak kemana saja
nie bag duit aku....heheheh nak tau harga dia berapa...rm 10 hengit..je...aku beli kat salayang mall..dah hampir 3 tahun lebih aku pakai tau....walaupun murah bag dompet nie banyak ong ooo..wang tak lak putus dalam bag nie....
nie kira buku 3 lima la...tapi nie canggih sikit....dairy come buku hutang ..
4-Nyatakan kenangan manis atau apa yang istimewanya bag itu pada anda

Bag nie idak la ada kenangan manisnya...tapi aku suka sebab dia selesa ..aku beli bersama ipar2 ku masa kami sama2 g tesco MELAKA....AKU HAPPY SGT KELUAR DGN DIORG...

Dah siap ye BESAN

Tag 10 org yang lain.

kakak iparku
adik ipar ku AJ
Farah bakal adik iparku
wahida
azie
oli
linn
pojie
aisyah
fazira

Pada nama diatas tolong jalankan tugasan dgn baik ya...

5 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

hehheheh samalh linn kalu leh nak bawak beg yg besor supa ya senang ku campak brg heheeh

ai berkata...

kene gak aku ye??? ok...aku simpan tag ni. nnt aku buat. :P

||| PöJìé PööH ||| berkata...

aiyarrkkk den keno laie..
nnti den buek kek kalo ado maso eh..
heheh..

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

hikhik ko done gak erk..
hahhaa
baru datg menjenguk blog..sbb musabab mantu 2b ko sakit

sis_nita berkata...

berkilauan tu beg duit kamu..
silau sehhh..
huhu!
akak dah kena tag ngan tinie.
tapi lom wat lagikk..
ampon tinie..