03-07-2009-AIMAN 1 TAHUN

HARI nie aiman dah 1 tahun...selamat hari lahir untuk aiman ..ibu doakan supaya AIMAN jadi anak yang soleh dan berguna bila besar nanti ...Amin.




Ok lah aku dah nak balik dah nie nak g KLIA nak jemput adik aku balik dari NZ.pada semua jemputan yang aku dah jemput,atau wakil aku yang menjemput harap2 korang dapat dtg memeriahkan party besday anak aku nanti..INSYALLAH kita jumpa hari ahad nanti.DAAAAAAAAAAA......

7 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

hepy besday Aiman anak buchuk pakcu ni....nanti pakcu dtg umah ek,pasang backdrop!wahahahaha

sis_nita berkata...

epi besday to aiman..
waaaaa..
comelnyerr dia tu..

dik, kalo akak tak dapat datang, ko jgn laa majuk yerr..

kalo ko majuk, camnerr akak nak bli tia melia lagikk..

huhu!

oli berkata...

happy birthday to aiman...

ai berkata...

EPI BESTDAY AIMAN TOTE BUCHUK MAMA!!!!

SEMOGA AIMAN MENJADI ANAK + INSAN YG BAIK & SENTIASA DIBERKATI ALLAH..Amin.

D.O.U.B.L.E...S berkata...

aj
paksu dtg tau nanti cam mana aiman nak potong kek backdrop tak de...

k.nita ..
kak dtg la kak kalu ko tak dtg aku majukkkkkkkkkkkkkkkkk

oli
tima kasihhhh...

mama
tima kasih mama...

[I][T][A] berkata...

Hepi bday aiman.... autie doakan semoga aiman panjang umur... dan semoga aiman menjadi anak yang soleh, bijak, pandai serta berjaya dalam hidup... amin

K.ct...

Teringin sangat nak gi bday parti aiman... Tapi suami dah ajak balik kg... Sorry sgt ita tak dapat dtg yer... lain kalilah kita jumpa yer.. :)

||| PöJìé PööH ||| berkata...

alalla..
tomeinyerrrr Aiman~