8-07-2009-PUTING BARU-

Aiman dapat puting baru...tima kasih umie..belikan aiman puting nie ...Aiman nie sebenarnya dah banyak puting aku belikan untuk dia, nak ganti puting lama dia..tapi dia tak nak....puting yang diguna sekarang itu je la yang dia nak..tapi tak tahu kenapa hari tu adik aku balik dari NZ UMIE dia kirimkan untuk dia puting dari sana..dia suka terus nak ..dapat la puting lama dia tu aku ganti dgn yang baru hehehehhehe ko ni aiman nak puting jauh rupanya.......sekarang aiman ada puting baru..tima kasih UMIE.
puting baru aiman
betul suka nie..
akhirnya tertido bersama puting baruu..zzzzzzzzzzzzzz

5 ulasan:

Ibu Mifzal Arsyad berkata...

ala..tomeinya aiman..isap puting ya..cam mifzal kan siti..dulu jenuh aku beli putih..semua dia x mau...last2 mmg x isap puting la..tp kalau nak tido kena kasi botol susu..dia x mau yg kosong..nak yg ada susu jer..heh

D.O.U.B.L.E...S berkata...

bagus la tu kalau nak hisap lagu tu...idak la isap puting kosong.puting kosong dia tu dari umur dia 2 ke 3 bulan tau....nie dah setahun dah..ko fikir la dah mcm mana puting tu...nie dia dah nak tukar lega aku...

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

alallaa
pakwe Fatin isap puting ker???
lalallaa

ai berkata...

amboiiiiiiiiiii!! bukan main anak mama ni. high taste!! puting dari rawang takmo ke?? :P

As berkata...

amboi... isap tetin ya... aiman... hmm all black lagi... caya la...