Cameron Part 1- petik2 strawberi..

Klau nak balik kl kami mesti masuk tol Gopeng atau Simpang Pulai...hampir nak masuk ke tol tu laki aku tanya nak g cameron tak??..sebab aku pernah cakap dgn dia..dari tol Simpang pulai tu dah tak jauh nak g Cameron....aku dgn penuh kegembiraan..NAKKKKKKKKKK..HEHEHHEHE.akhirnya kami anak beranak sampai la ke Cameron ..laki aku nie memang selalu cam gini suka buat kejutan...ye lakan..kalau rancang mesti tak jadi..layannnnnnnnn...

perjalanan kiri kanan hutan & bukit2
anak2 aku jakunnnn
sama tak kami...
sampai la kat atas tu g makan dulu laki aku dah kelaparan...(cari kedai mkn sampai kami terlepas nak masuk ladang rose,taman rama2 banyak lagi la..sebab kalau g dari simpang pulai tu dia terus ke atas...kampung rja so kena la turun nak cari kedai makan kan kena la g brincang..malas la nak naik balik..lain kali la aje la...

strawberiiiiiiiiii

anis teruja tak tau mana nak petik dulu banyak sgt buat...
bestnyaaaaaaaaa
petik anis petik..

strawberi ayah

anis punya
napa muka cam tu susah ke petiknya..
nie buah apa nie ayah?????
dapat pun aiman petikkan...
cik timah
ala cik timah tuuuuu...petik cik timah petik..
mai ayah rasa tengok manis tak ..

1 ulasan:

ai berkata...

sonoknya petik sendiri!!! bestkan kat sana? nyamannnn je..