26-07-2009 -hari minggu kami.

Mcm biasala masak sudah menjadi kerja wajib aku ..hari nie aku msak kari ikan kembong je...hehehhehe maklum la hujung2 bulan nie kan..kepala2 awal bulan boleh la..... layan...
kari ikan kembong..
sambal belacan
timun jepun ...sorry yer gambar agak kabur..maklum la camera murah...

Petang pulak kami g jalan2 kat tasik titiwangsa...dah lama betul kami tak g sana...layan je la ya....

elok lak laki aku senyum...gambar lak sebelah..cissssssss
harus la aku mengedik kan...
eh..anak sapo lak nie....bila lak aku ade anak laki besar nie......
Aiman nak duk belakang gak...
dik ko nagis ke ko suka dik...?
dah sampai dah taman tasik titiwangsa....
aku hangkut sekali kete nie.. main ko aiman ...
la bawak kete, yang ko naik basikal..mana lak ko dapt basikal tu dik.....hehehehhe nie aiman pinjam jap..ada budak kat taman tu bawa basikal...dia suka nak naik basikal belasah la ko dik...kaki pun tak sampai ada hati nak naik...
kakak yang dah lupa ingatan dapat main...korang nampak tak tu anak dara aku yang pakai baju pink putih tu..hehehehehehhe dia kalau main...
aiman tengok ada org ambil kete dia..bawa lari...hehehehhe dah ramaikan mcm2 ade...
Pemaian Badminton Dunia sedang belatih ...
ayah layan Badminton dgn kakak
awat dah tak pukul lagi bola tu aiman...
korang tengok riket sama tinggi dgn dia
pemain dunia...AMIRUL AIMAN...
aku memang ada 3 org anak tapi yang sulung tu pun pompuan gak...nie anak jiran aku..aku angkut sekali..
haus kita minum dulu...
kusuknya...tengok kete control...
nie medan kete control..
aiskrim time..tengok aiman nak makan aiskrim tak nak aku pegang..lantak ko la man... yang ayah pun beli besar punya kenapa?
layan kimie + anis.
awak rambut ko cam tu nisss..tu la seronok sgt main

7 ulasan:

As berkata...

amboi.. aiman nak ganti lee chong wei ya...untie sokong... hmm sonok skali skala p jengjln kan..kalo duk umah pun borink gak....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

betul as dok umah keje tak habis2 baik g jalan2 tenagkan fikiran heheheheh

♥Azie♥ berkata...

akak sedapnya gulai tue..klu ada tambah ngan ikan kering goteng...fuh..tambah 3 pinggan tue

kasihatie berkata...

kak...kari ikan kembong tue..pergh..tak tahan....comel betul tgk gambar aiman pegang raket yg sama tinggi ngan dia tue..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

azie..
memang ya ikan kering tu tak da...

atie
aiman la nie noty sgt tau..banyak akai...

ai berkata...

Kau pon gi sana gak ye? tp kami tghari tu dah balik..bebudak mmg suka la gi sana. Leh main. aku yg letih nk kejar! huhuhu

D.O.U.B.L.E...S berkata...

a'ah...dah lama siti tak g sana tau...tak tahu pun dah ada taman permainan baru hehehheheheh sgt ketingalan zaman...