BESDAY AIMAN PART -1

Pagi2 lagi aku dah bagun...siapakan apa yang patut..aku terus g pasar..beli barang basah nak aku masak pagi tu...aku masak laksa & bihun goreng aje..yang lain semuanya k.liza (mak aiman) & k.ita yang tolong masakkan untuk aku...k.liza,k.ita serta anak2 yang banyak menolong aku..tima kasih..tak lupa gak pada adik2 aku yang tersayang..aisyah.bed, fiza arul & aril yang banyak menolong aku...

makan dulu baru keje...kan aisyah
besday boy yang tomeiiiiiiiiiii
potong memotong timeeeeeeee
semangat cik timah memotong cam nak tima menantu...
naper muka cam gitu kene dera yek?...mak lang org petama dtg tolong aku ..
arul adik ipar aku gigih membelah..tulorrrrrrr




apa lagi fiza weiiii
magga nak buat rojak ( rojak k.liza sedap pedas terangkat bontot...bak kata k.ai)

nie la k.liza & k.ita jiran aku yang bertungkus lumus memasak..
pada fiza & bad sorry na..tak sempat nak ambil gambo korang sedang mengoreng ayam & nugget...berpanas korang ....

5 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

wah2 bukan main cik temah ha ber tungkus lumus....

*Azie* berkata...

akak ada rojak ker..await azie tak nmpk ...sedap pelam tue...rugi betoi azie tak tambh laksa .kuah dok rasa kat anak tekak lagi sedapppp

farra aliesya. berkata...

weeeeeeeeeeeee besttttt nyeeeeeeeeeeeeeee......lapaq terus...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ciklinnn
tu la ciklinn ooiii


azie
ada la rojak awat azie tak nampak ka?awat tak tambah laksa tu.....

ai berkata...

Alahai...sori tau CT. aku x dpt nk membantu kau. Pagi tu aku 'berperang' ngan anak2 aku! keh keh...