06-07-2009 -cuti keje-

hari nie aku tak keje maklum la..semalam lepak ngan adik beradik aku sampai kul 2.pagi ,diorg tolong kemas separuh..lagi separuh aku sambung hari nie....aku mana boleh tengok umah cam kapal karam..harus la aku selesaikan semua...

(cara nak nampak badan yang besar menjadi kecik cam gini la ambilnya ya puan2..ajaran dari kakak ipar ku..hehehhehe.yang warna kucing tu masaalah teknikal...camera murah cam gitu la...)

sha nampak tak i pakai baju yang u kasi tu..tima kasih tau..i suka nampak i kurusssssssss..hehehehheh baju tido tu pun i suka itu tak leh la ambil gambo seksi sgt...

4 ulasan:

shi3la berkata...

uiiii meriahhnyer kak besdayy Aimann tuhh..syokknyer..ruginyer tak datang..nak wat camner kann takder rezki..moga taun depan rezki haku plak...:)

perghhhh LAKSA tuhh...sodapppnyerrr...ish ishhhh membuka selera ku sungguhhhh...adoiyaiiiii...

HEPY BELATED BESDAY yer AIMAN...jadik anak yang baik ocayy..!!

mesti ko penat kann kak..elokklahh ko cotii ponn...bolehh settlekan pelan2..

sis_nita berkata...

haaa..
abehhh meriahhh tuhh..
puas akak menatap gambar2 masa besday aiman tuhh..

penat2 pon puas ati, kan..

jgn ko demam, udah lerr..

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

kakak Ipor ku yang Havoz!sile amik AWARD di Blog adik Ipor mu ini yg senantiase bergaye Eksotik...wahahaha

D.O.U.B.L.E...S berkata...

shiela...
tahun depan insyallah...

k.nita
a'ah akak yang penting jemputan puas hati kita letih sikit tak pa....

aj...
aku suka tima kasih adik ipar kesayanganku..