7-7-2009-ANNIVERSARY -2 TAHUN


Hari nie genap 2 tahun perkahwinan kami...semuga hubungan kami ini kekal hingga hujung nyawa..AMIN.Terima kasih bee kerana sudi jadikan i isteri u...Kasih sayang i pada u tak pernah pudar..bee tima kasih gak kerana u sudi menjadi ayah kepada anak2 i .I LOVE U BEE.

9 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

Heppy Aniveseri Kak Ct & Abg ku sayang!!!
Semuge Bahagia ke akhir hayat!!!no gaduh2 tau!
*cantek gilos ko mase kawen kak?sape ler yg power sungguh mencantikkan ko tu ek!Thumbs up to the Tukang mekap!

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

hepi enibeseri..eh!! kita kan sama2 ??
hahhaha

kasihatie berkata...

hepi aniberseri kak siti..

Ibu Mifzal Arsyad berkata...

hepi 2nd anniversari ct..moga berkekalan hingga akhir hayat..

ai berkata...

EPI ANIVERSARI UTK KOWANG BERDUA..SEMOGA KOWANG AKAN KEKAL BAHAGIA HINGGA KEHUJUNG NYAWA K..amin!


~oi budak paling atas tu!! bongkak tul kau ye? mcmana tak bongkak? sampai nk pitam kau uruskan dowang masa kawen tu. sampai kau nk jatuh la depan pelamin! kahhhhhhh..aku ingat lagi wei...keh keh

oli berkata...

happy anniversary ct

D.O.U.B.L.E...S berkata...

aj..
wei aku nie kalau tak mekap tak cantik la ya...sapa lagi kalau bukan saudagar butik yang mekap kan aku weiiiiiiiii..apapun ko bnayak tolong kami dik masa kami kawennnn..tim kasih tau...

tinie
a'ah sama lak kita hepi enibeseri

atie ...
timakasih

ainey
amin..wei cantik la umah baru ko ...berapa ko sewa wei..?

k.long..
amin ..aku bahagia sgt punya ipar2 mcm korang ..tima kasih gak kat korang semua kerana sudi terima aku menjadi adik & kakak ipar ngokngek..hehehehheheh .memang korang banyak menolong sama gak ko ngan perut menboyot...

oli
tima kasih..

oli
tq..

shi3la berkata...

hepy anibeseri kak...cantekk tarikhh kawen akak yek..7.7.7 kann..

moga terus bahgia dan terus bahgia..!!

||| PöJìé PööH ||| berkata...

Happy Anniversary gak kat akak n abg!
tahniah.
clap³...