9-07-2009--AWARD DARI SAUDAGAR BUTIK-ADIK IPARKU -

Aku dapat Award ni dari adik ipar aku AJ yang baru nak berjinak2 dlm blog katanya...tima kasih ya..nanti ko kasi lagi tau..hehehheheheh ko bukan KEDEKUT KE ?????? aku award suka la..tag aku tak berapa suka hehehheheh aku nie kan pemalas...harus la...

AKU adalah yang amat pemurah aku nak kasi award nie kepada:-
AZIE
OLI
LINN
FIZA besan k.ai
SUE
TUYA
WAHIDA
SHIELA
K.NITA
POJIE
AINEY
TINIE
ZURA JB
ZAI
ITA
FARAH-bakal adik ipoo..
LIEYA
ATIE
LOL
Dan pada sesiapa yang selalu singgah kat umah aku nie..ambil la award ni sebagai buah tangan untuk korang..

6 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

ooooo kate kite Kedekut yerrr!!!ni nak kire ape yg patut di kire nik!wahahahahaha
Nanti dah kire2,baru bleh cop Kedekut!

miss♥wahida berkata...

akak..nanti saya amek erk...

||| PöJìé PööH ||| berkata...

uikss..
adakah Pojie itu refer kpd saya??
si PojiePooh??

sis_nita berkata...

thanks dik..
sayang ko..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

aj
ala ko nie gurau pun tak leh ke...hehehheheh

wahida...
ok

pojie
i ya ..itu untuk kamu...

k.nita
saya akak juga...

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

fuh!!
aku amik erk..hehee