23-1-2009-Happy Birthday Aisyah yg ke 29

Selamat hari lahir yang ke 29 dik.aku mendoakan supaya Allah memberikan ko kebahagian,kesenangan,dan kesihatan untuk ko dik, itu je yang mampu aku lakukan,malam ni aku buat stimbot lagi untuk adik2 n anak2 saudara aku mkn.aku buat kat umah aisyah ...aku hanya tolong dtg masak je..semua bahannya di seponse oleh adik aku aisyah .sian ko dik,patut kami yang belanja ko mkn....tak pa la setahun sekali je..hehehehe.
aisyah + suaminya imran

aku + aisyah (ada org kata kami kembar tau...)sama tak?????


Bahan2 Stimbot


Sayur stimbot.


anak2 saudara yang dtg.

kuah sup + kuah tomyam

liza yang dah lama tak jumpa..


pompuan gedik +zai

Aiman pun nak mkn stimbot gak

gjie(anak saudara ku yang agak kool)

aku +bad + aisyah (besaq sgt sampai tak nampak anak aku kat belakang tu..)

3 budak gedik pantang nampak camera.222

Tiada ulasan: