25-01-2009-MELAKA

Chinese raya..kami pun raya..semua adik beradik suami aku balik berkumpul mak aiii...ramainya...k.long & family,k.iena & family,laki aku anak beranak, arul & aril riuh rendah la umah ..tambah2 lagi dgn mulut aku yang riuh nie...best dapat berjumpa macam tu.tak la mak kesunyian..bila lagi kita dapat jumpa mcm nie yek?

masakan yang dimasak oleh mak mentua aku,kak ipar aku(iena)dan aku dah semestinya telah didera oleh ipar2 ku...( jgn marah yek ipar2 ku...korang memang best...)

baru setengah dah penuh dapur mak...ada lagi yang tak dapat duduk nie...

kak ipar ku + laki dia...sedut menyedut siput (sedut kak..cepat sikit demam ko tu baik...)

Mak masakkan siput sedut ni untuk anak bongsunya..arul yang suka sgt mkn siput..

sedapppp... masakan mak mentua aku tak caya tanya anak2nya..

dah macam taska dah baca doa ramai2

ada pulak sampai tak sempat nak duduk..tak sabar nak mkn....huhuhuhu sedappppppp

1 ulasan:

saveme_zero berkata...

aku jelessss OK