13-02-2009- Paty baling telur...

Hari nie hari jadi adik aku yang belajar kat UPM tu....Bad (Siti Zubaidah ) yang ke 24 tahun..dik aku mendoakan supaya dipanjangkan umur dimurahkan rezeki & tercapai apa yang ko impikan.Insaallah.sebenarnya bukan la paty besar sgt..kami adik beradik je..tapi seronok sgt kena dajalkan org...hehehehheh bestnya.....paty besday bertukar menjadi paty baling telur...bukan kata telur kena muka..kuah satay pun.. tapi pada mulanya kami takut gak nak buat si bad nie...dia nie panas baran sikit...tu yang kami takut tu, dah la kacau dia tido...tapi releks la dik...hari nie..kan hari jadi ko....tapi ada la hamba Allah yang berani mula kan acara...baru je dia nak potong kek...telur dah hinggap kat badan..nasib tak naik angin adik aku nie.apapun korang layan je la.....

Banana CAKE

Satay..(nie je sebenarnya makanan kami)

Fiza+aisyah+bad+aku+moment+anis...sisi tayang gigi..fiza hang apa pasal tak tunjuk gigi hang...

wei air liur basi tu lap la dulu..memalukan je......


Alamak mcm nie aku tak nak nie...aku dah tido la wei...korang nie....(ayat2 dari mulut bad) Biasala nie...selalu ada kejutan....sebenarnya adik aku nie dia dah tido dah...dia nie mana boleh tido lambat esok nak g sekolah kata dia....



Bad + fiza ..dia la yang berani memulakan acara...

tak basuh muka terus mkn kek...bedal la ..cik bedah oooiiiii

nie betul mangsa yang tak bersalah...tak buat pun kena....

Bagus2

insan terinaya (fiza ko basuh balik baju aku nie...busukkkkkkkkkkkkkkkkkkk)

fiza + jijie

ambil ko....bukan sorang kena kan dia....hehehehehehhe berani buat ...berani tanggung la (sian ko kan..kuah satay kena muka....)

nasib tepung je...(ya Allah berlapis-lapis dagu aku...buruk nya ko cik temah )

Satu kali dia sudah panas dah...(kalau aku dah paaaaaanasssssssssssssssssssss)

pompuan-pompuan sewel

nampak apa nie....


Apa pun memang happy gilooooooooooo (best kenakan org)

Anis + Mak cik bad (Dah teruk kena ..dajal...sambung balik potong kek....)

6 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

hehehehehe
bila besday ko?
aku nak try baling telur..
ko marah tak agak2

A.I berkata...

bestnye weii..!!w/pon kowang 2/3 kerat je, tp nampak meriah gilos! hanyirrrrrrrrrrr... ;P

Epi Bestday to Bad. Semoga hidup kau sukses + diberkati Allah..Amin..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tinie...

kalau aku pun naik angin ko..untuk aku diorg siap dah bagi tahu tu..nak buat lagi teruk pada nie...

kak.long

memang ya kami nie 2 3 kerat je..tapi riuh rendah mcm ramai..gilo hanyirrrrrrrrrrrrrr nak mampos..jenuh habis tu cuci umah pulak...aku terkecuali..sebab ada baby..hehehehhe

Big Mamma Bukhari berkata...

happy birthday to bad..
tq sudi singgah di blog t.. t dtg singgah bt kunjungan balas.. tq..

sha berkata...

uwaaaaaaaa....tak ajak kita pun...uwaaaaaaaaaaaaaa kita rindu nak makan kek...kita rindu nak makan satay...uwaaaaaaaaaaaaaaaa kita rindu kat korang...uwaaaaaaaaaaaaaaaaa......

fazira berkata...

hahaha...dh nasib bdan bed...pasni kite tgk nasib sape plak????tak kira la ade baby ke x....hehehe...kite tgk sape yg kena...c u...