25-02-209-LEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dlm bz2 aku sempat lagi begambar ..nie meja aku la....aku nak bagi tau korang yang aku nie memang bz..meja aku pun bersepah ,biasala dgn boss yang semua nak cepat..keja mau cepat gaji bayar lambat...kalau dalam bulan tu ada 32hari..hari ke 32 tu la dia bayar gaji....menci aku...tapi nak buat mcm mana kan..nama pun makan gaji...ikut je la nak tak nak....

Meja aku yang bersepah..


Boss tengok la..saya manyak lajin ..ooo talak tipu punya...

Kira2 sama jugak mcm bulan lepas....

Macam mana nak tambahkan gaji aku nie yek bagi banyak sikit.

2 ulasan:

*Azie* berkata...

rajinnya kakak ku sorang nie...ahakss

Tinie berkata...

bz2 pun sempat nk amik gambar..
saper amik gambar ko tu?
bos ko ker?
hahahahha