2-02-2009-4 Time

Hari ni laki aku cuti...biasala kan kalau dah cuti ade je la benda yang nak dibuatnya...kebetulan pulak semalam zai ada hantar pc untuk laki aku repair apa lagi sampai kemalam la dok mengadap pc tu...sampai mkn pun telupa.(zai ko tengok la berapa gigihnya abg sam nak siapkan pc ko...supaya dapat ko siapkan kerja sekolah ko tu.Leps nie jaga elok2 na...)
cuci mencuci memang kerja laki aku sampai kedalam dalam pc pun dia nak cuci.


1 ulasan:

Tinie berkata...

wei..
lok la laki ko ada gak kat rumah..
kalau laki aku..time cuti msti buat part time buat wiring rumah org..
ptg br nampak batang idung tau