14-02-2009-Hari Sabtu Ku..

Tak da apa yang menarik untuk aku kongsi hari nie...Cuci ..kemas mengemas..masak memasak..itu kerja ku...biasala kan kehidupan seorang ibu..& isteri...

Ruang tamu...


Bilik tidor -nie la bilik tido aku ngan laki aku...tido & ..............?(faham2 la..yek..gomoi-gomoi...hehehehe)


Bilik anak dara aku Anis

Tempat tido-untuk pengetahuan, bilik anis nie..dia kemas sendiri tau aku tengok2 kan je...sapu & mop aku buat la....katil dia pun dia kemas sendiri cadar..bagun dari tidor terus kemas...dah biasa....


Dapur-kat sini la aku masak untuk laki & anak aku mkn....

Ruang Makan..tapi umah kami tak de meja makan..mkn kat bawa je......bilik air, bilik stor @basuh baju lupa nak ambil..lain kali la yek.umah aku nie tak banyak barang so senang je la nak kemas..

4 ulasan:

ai berkata...

rajin anis kemas bilik tido..try kau tengok bilik along, mau kau pengsan 18 kali!!! ;P

sha berkata...

ct.....cantiknya umah baru.....cermin tu u beli kat ikea ya...very nice dear.

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long..

ya la anis memang mcm tu...dah biasa dah..

sha...

cantik u..i pun suka tapi umah sewa..je..cermin tu kat mana lagi ikea la...

*Azie* berkata...

wah kemas jer umah yer..jeles..jeles