19-02-2009-Amirul Aiman

Sekarang Amirul Aiman dah 7 bulan...16 hari...Perkembangan Amirul Aiman dari 1 bulan -hari ini

1Bulan-Telentang
2Bulan-Mengiring
3Bulan-Menirap-Minum susu + nestum
4Bulan-Merangkak-dah naik walker
5Bulan -Duduk tak berapa stabil -Dah makan bubur nasi.(blender halus)
6Bulan-Duduk dah stabil-dah kenal ayah & ibu..(sebab bila aku tanya ayah mana ..dia akan tengok muka ayah dia..mcm tu gak kalau sebut nama ibu.)
7Bulan-Bangun sendiri tapi tak berapa stabil -sebut & lambai tangan ( tatatatatat...)

***Amirul Aiman nie ada satu sikap yang mana bila dia nak tido ..dia akan garuk muka telinga kepala & gosong mata kadang tu sampai calar-calar muka (gambar kat bawah nie nampak tak kawasan mata dia yang merah2 sebabnya digosok..)***

Mulut tutup dik..meleleh air liur ko kat sofa ibu tu...

Ala comelnya ko segeh macam tu nak.....

Tengok buku sampai meleleh air liur

Tengah tengok tv (remote tv celah kangkang tu...)

5 ulasan:

*Azie* berkata...

ni anak akak yer comel okey ...lahir 2008 la...sama ngan erin

ai berkata...

mana gigi anak mama ni tak tumbuh lagi ni???? :P

D.O.U.B.L.E...S berkata...

azie

A'ah anak akak lahir 3hb -7-2008 erin lahir bulan berapa?skrg dia dah pandai apa?


mama

aiman belum ada gigi lagi..tapi gusi aiman kuat boleh mkn biskut tiger lagi tau....

sayang mama papa berkata...

bagusnya aiman baca buku kalau alif bukan baca tapi dikoyak dan dimakannya

D.O.U.B.L.E...S berkata...

sayang mama papa

belum lagi baru tengok2 lama sikit pegang pun mcm tu la..semuanya nak masuk dlm mulut