03-02-2009-7th Months

Amirul Aiman dah 7th months.
Aiman dah pandai duduk sendiri
Aiman dah tahu makan biskut sendiri ..(suka sgt biskut tiger ni masa balik kpg melaka la aiman belajo mkn)
Aiman dah tahu mana ada burung ,& mana ada kucing.(bila je aku tanya burung mana aiman..dia mesti tengok kat atas..bila dia tengok kucing..dia mesti kejar kucing (tapi guna walker dia la...dia belum boleh jalan lagi)...nie semua mak yang jaga dia yang ajar..lain2 tu mcm biasa la dia...menirap merangkak,nak mintak dukung....

Aiman sedang pikir apa lagi yang perlu aiman belajar ni.....

8 ulasan:

sayang mama papa berkata...

sama lah cam alif.aiman dah pandai imbang badan ke

ai berkata...

anak sapa la tu????? ;P

D.O.U.B.L.E...S berkata...

sayang mama papa

dah ..alif?? aiman ni manja sgt...nak semua org adap dia...

Tinie berkata...

dh besar ank ko erk..
dh pndai duduk bestnyerr

D.O.U.B.L.E...S berkata...

nanti giliran ko pulak..

CRAZY BEAUTIFUL88 berkata...

aduhai, comel lote lah aiman ni

kasihatie berkata...

comel nyer.geram tengok.heheh

D.O.U.B.L.E...S berkata...

crazy beautiful88

ala anak dia apa kurang yek comel lote gak ...


kasihatie

sabo yek....rajin keje sikit nanti dapat gak anak comel..rajin2 tau..