22-02-2009-THE MINES

Aku adik beradik jalan tanpa somi...1 somi bz keje..,1 lagi bz ngan Pcnya.Memang susah pun nak dapat jalan adik beradik mcm nie...masing2 sibuk dgn tugas masing-masing.Moman ni sebenarnya teringin sgt nak naik Bot..kami nak la bawa dia g Putrajaya malangnya hujan pulak..untuk tak menghampakan..budak kecik yang dtg jauh dari pakistan nie..kami bawa la dia g The Mines kat sana pun boleh naik bot gak pusing2 kat tasik tu....Pusing kat tasik tu tak la berapa best sgt dapat la tengok Apt2 yang ada kat tasik tu,ikan besar...Boleh la...tapi yang bestnya kami kat atas bot tu...kami kan suka buat riuh rendah ,huru hara ...atas bot tu ada kami dgn satu lagi keluarga je...bayangkan la..bot Ini kami yang punya......dengan abg driver yang baik hati sgt..siap boleh bagi kami bawa lagi...sebab bot tu outo..best giloooooooooooos.kami ambil yang 15 minit je...tapi dik baiknya abg driver tu dia bagi kami naik sampai 1 jam...tima kasih abg driver..layan la gambar riuh rendah kami kat atas Bot ni....layannnnnnnnnn

Kami membawa pelancong dari pakistan (Mr.Moman)

Pusing2 kat tasik nie la...


Abg Driver siap tolong tangkapkan gambar kami lagi...

Aiman pun nak bawa gak...

Kami dgn keluarga dia je yang ada dlm BOT nie...(naik heran tengok kami riuh rendah sorry ya amoi)
Makcik yang mengawal Budak 2 org nie....

Teman tapi mesra

Dimana saja pasti ada aksi gedik anak ku ANIS

Ala Ekin & siti Nurhaliza la nie... (TAK BOLEH BELAH...)

Adik + kakak

Sapa paling besaq (tengah masih solo)


Riuh rendah atas Bot

nie org yang mula mintak kat abg driver tu nak bawa (dik entah2 abg driver tu suka kat hang apa)


Mami + Moman (Hanya Tuhan saja yang tahu)

Driver dari pakistan


Ini org, dok melayan aiman je...sebab mak dia sibuk nak ambil gambar
(Fiza nie pun masih solo gak)

Aiman pun nak gak ambil gambar

Tak dapat la kak...sampai sini ja la..


Nie la Abang driver yang baik hati (terima kasih abg driver )

Bad macam padan je...????






*****tima kasih madam aisyah belanja kami semua naik BOT*****

3 ulasan:

*Azie* berkata...

wah syoknya p the mines..dulu masa azie ddk cheras slalu ke the mines.

saveme_zero berkata...

uihh..aku yg dekat ni pun x penah g..haha. takot la nak naik itu bot! takot ada jaws! hahahahaha

ai berkata...

sonok moman org bawak jenjalan.. :)