18-02-2009-lalalalalala...........Meja baru

Tima kasih banyak2 aisyah..ko kasi meja nie untuk aku...tak payah aku nak kena beli..hehheheheheh(jimat duit kita ayang) lain kali ada lagi apa barang yang hang rasa tak mau hang bagi la kat aku lagi ..aku suka....adik aku nie dia baru beli meja baru (heheheheheh meja baru) kat umah dia.umah dia sekarang tema hitam putih katanya untuk tahun 2009 nie......so meja lama nie elok lagi...dah umah aku masih ada kekosongan ruang...aku terima la...dapat la kami anak beranak mkn atas meja.Niat hati nie aku nak beli la..meja nie kat aisyah tapi lakinya yang baik hati kata tak yah dia kasi je......( imran ko nak bodek aku la yek...) apa pun tima kasih imran & aisyah.Tima kasih m.lang bagi meja nie..anis dah tak payah mkn kat bawah lagi....

7 ulasan:

*Azie* berkata...

wah meja baru...leh terjah umah akak yer

D.O.U.B.L.E...S berkata...

boleh no hal lah.....dtg jgn tak dtg

kasihatie berkata...

wah...best nyer dapat meja makan...atie jgk lah yg makan bersila lagi..huhuhu...maklumlah baru kawin..heheheh

ai berkata...

Ha!! ni baru betul...dah ade tempat makan. :P

~cantik la blog kau. pandai kau pilih layout

D.O.U.B.L.E...S berkata...

atie...

sabar yek..nanti tinggal 1 umah nanti beli la..kalau beli sekarang susah nak pindah2..

k.long..

tengokla sapa cikgunya., majukan diri untuk diri sendiri....

Tinie berkata...

hik..hik..
dh ada meja makan..blh la aku lunch kat rumah ko kan??
hik hik..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

boleh tinie..dtg la umah aku..jgn malu2