21-02-2009-SABTU ku...

Lunch -NASI berlaukkan KFC +Sayur Lemak kobis.

Hari nie hari malas aku...malas2 umah nak bersapu gak .,lantai nak ber mop gak...kain nak berbasuh gak...nie la tanggungjawap seorang isteri & ibu ..malas pun kena buat gak..habis je kemas umah,aku ingat nak masak..masak je la apa yang ada dlm peti ais tu.Rezeki jgn ditolak,adik (Bad) aku dtg umah bawa KFC,Katanya KFC nie SHA yang belanja untuk laki aku...sebab hari tu tolong temankan bad g beli camera kat Ampang.Camera tu Sha yang punya nie kira upah la temankan..Org memberi kita menerima..(THANKS SHA for your kfc) ringan la keje aku..aku masak nasi & sayur je.hari nie makan nasi berlaukkan KFC dgn sayur lemak kobis heheheheh lunch kami anak beranak...

lain kali boleh teman lagi yek..dapat upah Kfc...

Sayur lemak kobis + udang

ANIS & MOMAN ( itik + ayam )

Pagi2 lagi adik aku (aisyah) dah tepon ..minta tolong aku jagakan moman sampai ayah dia balik keje..tambah la sorang lagi anak aku hari nie...Anis & moman nie sama umur 8 tahun ..sama nakal..sama degil ,sama sensitif tapi berbual tak sama 1 itik satu ayam langsung tak faham .1 malaysia mari...1 Pakistan mari....tapi masih boleh berkawan baik...Moman nie anak Imran (adik ipar aku) dia dah nak balik Pakistan Hujung minggu nie.Entah bila pulak boleh jumpa ko Moman..Moman nie tak faham sepatah haram bahasa melayu...org putih sikit2 je ...jenuh aku.Tengah hari aku kurung dlm umah...masing-masing boring kena buka buku....lantak. asalkan korang dlm rumah aku nak buat keje.

aiman yang Paling boring sampai terbaring

Moman+ Anis + Aiman ( AIMAN org belajar duduk bukan baring la...)



SISI BERGAMBAR ANIS & MOMAN

Sebelum Moman balik pakistan aku ambil gambar diorg berdua sebagai kenangan. Anis nie pantang kalau nak bergambo tersangat la sukanya...siap la pakai gaun macam puteri la konon..yang si Moman nie pulak sgt la malunya.
layan jela gambo anak dara aku yang gedik bersama Moman yang malu2 kucing.Gaya,baju,Mekap,dari anis sendiri yek jgn tak tahu...

MOMAN yang malu2 kucing...

Amboi anis..(teman tapi mesra)

Gaun yang tak berapa kembang ala puteri.

Dah nampak besor ko anis...

Moman control Hensem

ala malu2..(malu tapi mahu)

AYAM+ ITIK

ANIS+MOMAN

5 ulasan:

Tinie berkata...

hik hik..adik ko kwin ngan org pakistan erk..
mesti hensem nnt si moman ni kalau dah dewasa...idung mancung giler

*Azie* berkata...

sedapnyer tgk kfc tue....

ai berkata...

OO...ni le anak si Imran ye. Moman..moman..merasa gak kau dtg umah sedara kau kt sni. Kiranya sume dah ok ye CT? Alhamdullilah..

~wei, sius tau. cantek giler anis!! sweet betul la..catekkk sangat! :)

CRAZY BEAUTIFUL88 berkata...

gaun tu cantilah, suka kita nengok, beli kat maner tu

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tinie...

yer adik aku kawin dgn org pakistan...

azie

jgn macam nie..kfc biasa la kan

k.long

tu la pasal dia merasa gak dtg sini..aku tak kasi aisyah g sana ..nanti g sana udah tak boleh balik sini...mamposss..dah la cakap tak faham apa satu...ok..ok je...mama & adik moman dah lama balik pakistan dia je tinggal sini..tu hujung minggu nie papa dia hantar balik...Anis tu dia mekap sendiri tau....

crazy beautiful88

gaun tu hadiah hari jadi dia..beli kat ikano ..dia pun suka sgt gaun tu...