15-02-2009-Lipat Melipat dipagi Ahad

Lipat kain keje yang paling aku tak suka..basuh & sidai ok lagi..nak tak nak lipat la jugak..dah mengunung nie keje aku ngan anak tina aku..dia pun dah pandai lipat kain cepat la sikit keje aku..siap...(pandai anak ibu lipat kain..tima kasih anis...anis banyak tolong ibu..tu la untung ada anak pompuan nie...) baju boleh dikatakan aku basuh 2 hari sekali..lipat mau tunggu satu minggu baru lipat..hehehehehhehe.aku yang malas...

5 ulasan:

ai berkata...

aku paling malas lipat kain le!!! ish!

sha berkata...

ct...ikut mcm saya...gantung kat hanger ja semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :)

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long..

tu la aku paling malas lipat kain...basuh tak pe..heheheh


sha

tu la i ingat nak gantung je..tapi nanti tak cukup almari pulak..

*Azie* berkata...

ye mmg betul...untung ada anak dara nie kak siti...azie ada 2..buat masa sekarang nie dorang tolong semakan jer umah...huhuhu bilik kami mcm tongkang pecah...klu umah kat kl tue cik abg langkah masuk umah kdg2 tersepak pinggan mkn tau depa punya dok mengemas umah...nasib baik cik abg xbsg..kui...kui..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

azie..

biasala anak2 dara awak tu kecik lagi..tunggu sat bila dah besar sikit....senang la ibu dia...