16-02-2009-Gigi oh Gigi

Satu lagi gigi anis hilang ...satu persatu dia pergi...tapi tak pa anis..gigi anis hilang berganti..kalau gigi ibu hilang apa yang jadi..dah tentu ibu tak bergigi.Anis ni dah darjah dua...gigi susu dia banyak lagi yang belum berganti..baru 6 batang yang patah..yang berganti baru 4.hari ni patah ,lagi satu..tapi kali ni senang pulak gigi dia tercabut...tengah main2 dah terpatah gigi dia...tapi gigi tu dah lama dah bergoyang..nak tunggu cabut je.tapi aku nie gilo sikit...mana gigi dia yang patuh aku simpan...kenangan untuk anis dihari tua.hehehheheh.saja je aku nie nak simpan aku nak tengoh gigi tu sampai bila akan reput...gigi pertama dan kedua...umie (sha) dia yang cabutkan masa tu gigi dia tak berapa goyang kuat..tapi jumpa je dgn umie dia ..siap la...digoyang2nya sampai tercabut.maklumla doktor ...kalau aku tunggu sampai betul dah nak tercabut baru aku berani.
Ini gigi anis yang aku simpan

3 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

eh rajinnyer ibu siap simpan ha gigi aniss......heheheh kalu aniss dah besar nanti mesti dier syok tgok gigi tu kan...

salam perkenalan dari Aliffaisy & CO

*Azie* berkata...

akak rajinyer simpan gigi anis....


ala anis jgn risau..lepas nie tumbuh balik gigi tue mesti cantik balik..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

Ciklinn

tu la..saje je simpan..
salam perkenalan...tima kasih sebab sudi singgah blog akak...

azie..

anis nie selalu tanya akak bila gigi dia nak tumbuh balik...lambat sgt tumbuh kata dia...malu la tu...