5-02-2009-koyak

Aku benci..benci..benci baju yang aku baru beli & baru sekali pakai udah terkoyah dik kekasaran ku..yang agak kalam kabut...baju nie aku beli masa balik dari Melaka..aku beli kat CENTERMART dekat depan office laki aku...masa balik dari melaka kami sampai kl awal...selalunya tentu mlm baru kami sampai nie tengah hari kami dah sampai, tak tahu nak g mana g la jalan2 kat centermart ramai yang kata kat sana brg2 murah.saje je la..nak mencuci mata.tapi dalam mencuci mata tu sempat gak aku rembat baju nie....baju nie tak mahal pun harga dia ...agak terkejut aku ..bila aku tengok harga baju ni RM 10.00 aje.berkali-kali aku tanya kat adik yg jual tu..dia kata betul boss suruh jual mcm tu...tapi baju ni hanya tinggal satu je...nak habiskan stock ...saiz tu kena pulak dgn aku...apa lagi...sebenarnya memang dah lama aku cari baju kebaya hitam ni..tapi harganya mahal sgt..tak mampu la aku nak belinya..maklumla aku nie.....baju nie terkoyak sebab kena pintu...sedih giloooo...aku dibuatnya...padan muka aku sapa suruh kasar sgt.kain macam nie memang susah nak tampal balik...kakak yang jahit baju kat umah aku nie kata cuma dia boleh potong je yang koyak tu..tapi nanti tangan tu pendik la sikit..apa2 la kak ..janji...saya dapat pakai baju tu balik..

Baju RM 10.00


Nampak tak koyak tu..dah la kain mcm nie susah nak tampal balik.

3 ulasan:

Tinie berkata...

huhu
ala beli jer yang baru
kalau jahit pun dh nampak cacat nnt
ko be;i kain nipis suruh kawan ko jahit..ok

kasihatie berkata...

alahai cedihnyer.dah la baju tue cantik.kalau atie lah kan dah meraung biar bergegar satu umah.ngeh...ngeh...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tinie..

aku sayang baju tu nak tempah paham2 je la...


atie...

nak buat macam mana ...