07-02-2009-Yogurberry

Aku anak beranak nak g gaint nak g beli brg untuk buat stimbot kami adik beradik ptg ahad..(adik beradik sebelah laki aku) aku nak g beli bahagian kami je la...sebab buat stimbot kali nie..kami tong2 ada bahagian masing2..sebelum tu kami g la dulu breakfast..ala2 diet gitu...ada satu kedai nie yogurberry..tak pernah pun kami mkn kat sini sebelum nie...cuba je lah...tak cuba tak tahu...tapi harga mkanannya. murah2 gak...mampu la laki aku nak membayonya...tapi puas hati la..sedap.Layan je lah..gambo2 nie

menu yang ada..tapi tak jelas la..nak tau g sendiri
(kat gaint kota damansara tu yang aku tau la...tempat lain ..tak tau..)

makanan & minuman yang kami order
Jem waffle (Anis order)

Orange Just ( kongsi je aku dgn anis)

Sandwish Chicken & Cheese (laki aku order)

Sandwish tuna (aku order)

gaya gedik mkn sandwish


mkn ayang...jgn belek2 (laki aku nie tak suka sayur)

sudah menjadi tabiat laki aku kalau nak mkn mesti mau ada paper atau apa2 yang boleh dibaca.

tunggu order sempat lagi kami mengedik.

Tiada ulasan: