selamat tinggal nenekkkkkkkkk..nanti jumpa lagiiiiiiii

SAYUUUUUUUUUUUUU..sgt bila masa nak balik tadi time salam2..yang paling sedih along la ..tak nak balik nak tinggal dgn nenek kat kpg...aku pun tak leh tahan ..aku mana boleh tengok nagis2 nie wei..mak pun nagis gak..anis yang petama kali tinggal dgn nenek pun nak balik nagis...pendik kata semua nagis la...cuma yang tak nagis bb & aiman je...laki aku pun sedih tak boleh tahan...buat along.anis,angah bb nanti bila cuti dtg lagi yek jumpa nenek....korang layan je la yer gambar anak aku dlm kete..merasa aku ada anak ramai wei....time salam2 tu aku tak sempat nak ambil gambar udah sedih semua nya..tak der mood aku nak bergambar...layan aksi anak2 ku yer...

ALONG menahan kesedihan..
tengah siap nie tak sabar nak balik jumpa mama nya...
aiman yang tak tau dok diam dlm kete
angah sweet ..sgt...
senyum la sikit longgggggg....
akhirnyaaaaaaaaaa....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

semua tido along je tak tido (ko fikir apa long nenek ye???????)
ganas oooo bb tido ...botol susu harussssssss








Tiada ulasan: