20-6-2009 sabtu ku..

BAKSOOOOOOOOOOOO...

akhirnya dah lama aku nie mengidap nak makan baksoooooo..memang wei sedap bakso nie sapa kalau teringin nak makan bakso nie g la beli sendiri kat rawang Taman Tun Teja ..korang jgn ingat aku mengandung lak..ngidam2 nie...tapi kalau betul apa salahnya kan...bukan hanya bakso yang aku dapat pulut makan dgn pengat durian buat rambutan..hehehheheh mcm ado..tapi gambar yang lain tak sempat nak ambil yek..aku dah tak sabo nak makan hehehehhehehe..GELOJOH anak sapa la nie...

The sup sedap weiiiiiiiiii
kuah doyan..kakak ipar tersayang buat..pulutnya tak sempat aku nak ambil dan buah2 tempatan..hehehehheheheh tak berkesempatan...

campurrrrr....mknnnnnnnnnn
aku dah tak peduli sapa...
anak pun sama gak cam ibu dia.

aiman tengah bermanja dgn abah dia (abg kaman) bukan selalu dapat cam gitu ya aiman....nasib tak marak lak opet tu..
aiman yang bz kat umah mama habis semua nak dijelajah...lantak ko aiman umah mama ko gak...
opet yang comell geram akuuuuuuuuuuuuu

6 ulasan:

sis_nita berkata...

ish3x..
meriah gilerr arr menu ko dik..
agak2 bila kita leh makan sesama..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

sis nita
nanti 5hb july tau jgn lupa kita makan sama2 ko dtg ka..aku tunggu kedatangan ko tau...bestnya dapat jumpa ...datang jgn tak dtg ..

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

k.ai buat makan2 ek?
dia tak ajak aku pun makan bakso :(

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tinie sayang
dia bukan buat makan2 dia hari tu tak sihat aku melawat dia...hehehhehebakso tu jiran dia yang jual kamu nak makan ke?nanti kita g beli yer.....

ai berkata...

Sib bek kau tak tayang muka keliwon aku ni...muahahahaha

Mazlyana Mansor berkata...

wah bakso tuuuuuuuuuu....huhuhu tguuuuuuuuuu yana dtg ni.....kahhhhhhhhhhhhh