10-6-2009-aduhhhhhhhhhhh sakitnyaaaaaaaa

Perut akuuuuuuuuu.kata org kalau dah beranak bila peod tak sakit lagi mana adeeeeeeee..aku setiap kali dtg mesti sakit..ada apa2 petua ke kasi tak sakit..aduhhhhhhh sakit sgt tolongggggggggggg....


aduhhhhhhhhhhhhh sakit yer...rasa mcm nak balik umah je.........
akhir nya aku tertido (betul2 tau gambar nie ambil semula bila aku sedar hehehehehehhehe tu yang nampak tido dlm iman manisssssssss je cuba kalau betul mahu tak mcm mana gaya nyer.. hahahahhahah maklumla kan kat office tak der org semua udah keluar apa lagi akuuuuuuuu..akula BOSSSSSS)

9 ulasan:

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

bangun wei..
hahaha
aku dapat rasakan apa yang kau rasa..simpati seh

D.O.U.B.L.E...S berkata...

betul tinie sakit nak mampossssssssssssss

~~ciklinn~~ berkata...

hadoiii dapat kurasa sakitnya..gitulah linn tiap2 bulan kak oii..berpeloh2 kadang... takleh buat apa.. minum air suam jer byk2 kak............. adoiiii

ai berkata...

ALOLOOOOOOOOOOO...

Siannye adik ipo aku nih...huhuhu

shi3la berkata...

datangg aper kak...??

*peace*

elly @ suely berkata...

senggugut ker? memg azab kan? tp aku dah lm x kena... zman2 sekolah dulu je, skang kalo kena takat sakit sengal2 je hehehe...

sis_nita berkata...

ciannyerr..
akak pon sama laa..
mmg cenggini..
sakit kan kan kan..

dah dah.. pi balik.. MC laa weii..

[I][T][A] berkata...

bestnyer tido... dalam ofis plak tu... sakit perut tak apa.. dimaafkan!

saveme_zero berkata...

aku pas banak...syukur alhamdulillah,dah xde senggugut gaut ni..hehehe.