06-05-209-sabtu kuu...

Taman Tasik metropolitan...

selalunya..kami kalau g sini mesti nak main layang2..tapi hari nie kami g jalan2 je kat situ...kat sini pun aku teringat kat anisssssss..gak yer la kan mana je aku pergi mesti anis pun ikit nie dah rasa cam tak cukup 1 je....

yang tengah tu ganti anissssssss hehehehheheh




anak ayahhhhhhhh
ramaiiiiiii


tengok aiman tak nak balik nak tengok org main layang2.
tengok atas tengok layang2
tengok bawah tengok apa aiman?
permainan yang aiman sgt2 suka ialah tayar..tak kira tayar apa...
ko kenapa fiza ambil la satu naik kan...buat muka sedih kat situ kenapa?

2 ulasan:

As berkata...

sonok nyer aiman.. dpt tgk org main layang²... nanti aiman dah besar leh main..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

as
tu la..as nanti ko kasi no tepon ko kat aku yek...aku nak menjemputtttttttt..