13-06-2009-Yong tau FOOOOOOOO

Tak jauh daripada umah mil aku ada pasar malam....apa lagi aku anak beranak..memang tak boleh tengok pasar malam...AJ ngan kawan dia pun pergi kami tumpang je diaorg ..nak merasa kete baru Tam...

tam yang menaja yong tau foo kami malm nie....(tima kasih tam jgn serik yer balik kpg sama kami...)
The Yong Tau fooooo
sedap ....(tambah lak org belanja)
ayam & aril tak dapat dipisah kan...(ayam nie aril yang taja)
yer pon control la sikit dik oooiii awak tu kan mak ayam ..eh..eh..eh.. silap lak...pak andam
bila lak aku ada anak besow cam gini nie...
napa ko tam malu-malu pulak...
aiman terpegun tengok ibu dia mkn..awat cam gitu (gedik tul ibu sapa la nie)
kesian ko rul..dah la tak sihat...kena lak mengemop ..ko ikhlas ke idak nie rul...
apa2 pun sapa yang menaja mkm malm hari nie ribuan tima kasih yer...lain kali belanja lagi na....jgn serik yer...

6 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

kak taklehhh tahannn tgokk tgok pak andammmm mengaga dgnn begituuu besorrrrrrrrrrrr sekali.... hahhahhaa

sis_nita berkata...

amvoii.. mulut nganga.. tak agak2.. heheh!

As berkata...

sedapnyer.. dah lama x mkn yong tau fu.... hmm sedap mkn ngan sup tuh... pergh.. best giler...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ciklinn
tu la pasai yer..org belanja kan

sisnita
nganga selagi boleh

as
aku pun suka mkn dg sup sedappp...

farra aliesya. berkata...

murah tui rejeki makteh yer....mudah2an.....aminnnnnn...

☆ lieya latif ☆ berkata...

hihihihi lawak tgk pic anak beso tu..kalo betul ade anak beso tu...mmg awet mude maknye hihihihihi....

seronok makan ramai2 cenggini...lagi2 kalo makanannye di taje.....kite tadah perut jek laa hih i hihi