15-06-2009-ais krim 2 kupang

hehehheheheheh nie adea aku balik kpg aku tengok mil aku ada jual aiskrim best lak aku tengok ramai gak budak2 yang dtg beli..tapi bukan budak 2 org besow pun ade..terfikir lak aku...dari pada aku biarkan peti ais aku yang kosong tu ...biar la aku penuhkan dgn aiskrim hehehehhe leh gak aku buat duit belanja anak aku g sekolah dari pada ptg aku sembang kosong je kat depan umah tu..dapat gak aku 2 3 kupang..hehehhehe mulut aku nie mana leh tahan sapa je budak lalu kat depan umah aku tu aku kasi tau, aku ada jual aiskrim hhehheheh...(mcm nie ye ayat aku .."untie ada jual aiskrim kalau nak beli dtg la umah ye....") korang malu ke kawan dgn aku .....aku nie memang cam gini..aku suka....lagi pun umah aku nie jalan lalu lalang budak pergi & balik sekolah...
aiskirim 2 kupang
perasa mil aku kasi suruh aku cuba dulu..(tima kasih mak...)

***korang tau ke 2 kupang tu apa????? heheheh tu bahasa aku..kalu korang tak tahu twenty cents kata org putih..kalau org melayu 20 sen la...hehehehhe jgn mara h no...

2 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

aunty..nak eskem doploh..hehehhehe..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

boleh mai umah untie yer...tuya ko punya tudung ad akat umah akak tau..k.ai dah kasi kala hitam...