02-06-2009-***Hepy Besday My Love Hubby***


Selamat hari lahir Bee.Semuga Allah murah kan rezeki Bee & sentiasa diberikan kesihatan yang baik untuk jaga i & anak2 kita..I sentiasa mendoakan yang terbaik untuk diri Bee.Terima Kasih kerana menjadi suami yang terbaik & penyayang.I bahagia bersama bee cuma kadang2 tu..biasala kan...asam garam rumah tangga...Moga kita bahagia sampai ke syurga..Dan tak lupa juga terima kasih kerana sudi jadi ayah yang terbaik untuk ATHIRA,ANIS & AIMAN..Kami sayang ayah
nie la hadiah yang tak seberapa dari aku...


bee hayati la kata2 lirik lagu nie khas untuk u
(Sampai syurga Faizal Tahir)

Kumembenarkan jiwaku
Tuk mencintaimu
Kupersembahkan hidupku
Tuk bersama kamu
Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu
Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu
Di hatiku masih kamu
Belum pernah ku ingin terus memburu
Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Tuk dirimu
Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku
Hanya satuHanya kamu
Kumembiarkan hatiku
Tuk merinduimu
Kumenghamparkan sakitku
Tuk tatapan kamu
Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku
Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Tuk dirimu
Sampai syurga kumenunggu
Sampai syurga kucintamu
Hanya kamu
Dan segala yang ku ada
Kuberikan semua
Untuk dirimu saja
Ku mahu dirimu
Bahagia tuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna
Aku fahami aku bukan terbaik
Tuk dirimu
Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku
Hanya satu
Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Tuk dirimu
Sampai syurga kumenunggu
Sampai syurga kucintamu
Hanya kamu HUBBY KU


9 ulasan:

ai berkata...

ewahhhhhhhhhhhhh...

jiwang ooooo!!! hihihi..

aku doakan kan moga kowang kekal bahagia ok..murah rezeki, panjang umur..

sayang kowang!!!!

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

iknya..
birthday laki aku pun tak lama lagi
aku inagt pun nak bagi jam jer

nasz berkata...

adoi, jiwa2 nye...

blh ambik idea ni nak bg ape kat asben nanti...

As berkata...

Happy B'day to Hubby akak... Moga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki.....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long,
tima kasih doa korang aku harapkan...

tinie
bolwh aje....g la sekarang jusco tengah sale hehehehehhe

naz
boleh...

as
tima kasih....

☆ lieya latif ☆ berkata...

hepi belated besdei buat laki hang ye ....semoga bahagia dan sentiase dimurahkan rezeki...wah adiah, meriah tuuu....mcm2 ado hi hi hi

elly @ suely berkata...

salam kenal siti... adik ipar kak ai kan hehehe... kite xchang link yer...

amboi bertuahnye sam dpt adiah sepersalinan dr wife die hehehe...

shi3la berkata...

Hepy Besday Utk hubby akak..Moga akak n abg teruss bahagia sampai kapan ponnn...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lieya
tima kasih mcm2 adoooooooo..heheheh murah je...

elly
a'ah adik ipar tokei tudung...

shiela
tima kasih tau...anak dah ok ke?