31-05-2009-Jumpa adik chumel...

Sebenar aku janji nak jumpa cik adik WAHIDA minggu nie kat ipoh..tapi kebetulan dia nak dtg kl so jumpa je la kat sini...pagi2 lagi aku dah g kl sentral nak jumpa cik adik nie...bila je kami jumpa ,dia bagi tahu kat aku yang keteapi dia kul 9.45 mlm..mak aiiii ..lama yer nak tunggu aku sampai kl sentral tu dlm kul 10 .30..so apa lagi aku pun tanya dia ada apa2 program ke.?dia kata tak der..cuma nak tunggu abg long dia dtg je...tapi abg long dia ada keje sikit...lambat sikit baru dtg..kami pun terus je la gerak g mid valley sat...g beli dia teringin nak mkn ,makanan jepun tu entah apa nama yer tah aku pun tak berapa tahu..heheheh habis je kami beli kami terus balik umah aku ,aiman dah meragam nak tidoooooooooo.dlm perjalanan balik kami singgah tapau nasi ayam...mkn kat kat umah je...


KL sentral
pilih dik mana satu tudung yang bekenan
tengah borak dg tokei tudung..tokei tudung tak dapt jumpa sekali..bz ....
borong 3 tudung sekali....

Mid Valley
ambil banyak sikit na..
harus bergambar....

umah aku




The Curve
sedappppppppp

nie WAHIDA belanja..



sedapppppp lain kali belanja lagi yek....(tima kasih tau banyak ko belanja akak anak beranak...)

Ptg kul 6 kami hantar balik cik adik nie kat KL Sentral..bye..bye..jumpa lagi tau..lain kali dtg lagi umah akak

nak lak tu aiman duduk atas kakak..
nah akak aiman bekal kan air untuk akak

5 ulasan:

miss♥wahida berkata...

tenkiu kak..nanti jumpa lagi huhuhuhuhuhh

A.I berkata...

DENGKINYE HAKUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


~mekaseh ye wahida. nape kau tak angkut abis sume tudung tu? kan senang! kahhhh ;P

Tanpa Nama berkata...

amboi... borong tudung ker...
hmm sedap nyer menda alah tuh... salut chocolate lagi...

Fiza Nordin berkata...

ahoi miss wahida mai kl dah... dah merase makan takoyaki yek...amacam?ada jatuh cintaka adik? heheeee

ct,aku mmg sangat2 nak buat facial ngan ko tapi belum ada kesempatan nih. omak den masuk spital lak. insyaAllah nnt biler dah ada kesempatan aku gtau ek...harap ampun!!!

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long...
dia pun ada kata kita masuk blog bagi k.ai..cemburu hehehe

as
memang sedap benda alat tu wei...

fiza
tak pe bila ada masa nanti bagi tau la yer...mak masuk hospital naper?