mkn doyannnnnnnnnn...

Dengan selamat kami sampai kpg...alhamdulillah...korang layan je la gambar yek...udah tak tahu aku nak cita apa.....hehehehhehehhe yang aku tahu sedapppppppppppppppp durian..layan ye...

peluk kerinduan...sayang adikkkkkk
adik pun rindu kakak juga...
laki aku belanja duriannnnnnnnnn

mak gigih mengopek durian...
tengok isi dia...nyumm.nyummm..

jom mkn..
semua tak sabar nak tunggu mak kopek..
sedappppppppppp..isi kuning

aiman pun mkn durian gak...siap duduk atas riba nenek lagiii

tima kasih ayang belanja kami semua..
anak dara aku yang paling suka durian...

along
angah(anak sapa nie....dia sgt2 suka mkn durian...)
bb
mkn sampai kenyang tau...
puas aku mkn aku tersangat la suka durian....
habis apa lagi...kulit buang la...

5 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

ayoyo...teringat kat keenakkan durian itewwwwww!!!!hmmmm,tp kite makan katne ek mase tu?ooo lupe,kite makan kat dalam almari!wahahahaha

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

wei aku marah ni...sedap gilakk makan durian..tapi apakan daya aku masih bf..kang fatin panas pla..adeii

T.u.Y.a berkata...

sedapnye...
sedapnye..
sedapnye..
dan sedapnye...

ai berkata...

oiiiiiii!!! orennye kaler doyan tu!! sodap eeeee :P

farra aliesya. berkata...

aiiiii abg syam tgk je ke.x reti ka nk kupas...sedap...sedap...sedapppppp layannnnnnn.....