doyannnnnnnn lagi..

Sebenarnya ada lak yang tak cukup mkn durian mlm tadi..so pagi2 tadi aku keluar dgn laki aku g beli lagi kat tempat yang sama ..nie kami beli tong-tong arul+ aril pun kuar duit gak..hehehhehehehhe..makan sampai lobam..boleh dikatakan semua org dlm umah tu suka durian rupanya..

doyannnnnn tembaga
sama ooooo isi dia cam semalam...
nie la anak mak yang suka sgt durian...
1 biji sorang dia mknnnnn...
tengok aiman ngending la tu...nak durian...
releks arillllll....sabo2..aril nie dulu idak suka dia durian..entah mengapa tiba2 nafsu meluak2 mau durian...hehehhehehe mkn ril.....mkn sampai lobammmm
makan2
jgn risau ril ada lagi....

mak pun suka durian tau....banyak dia makan...

3 ulasan:

sis_nita berkata...

ooohhh.. doyannn..
aku chenta padamu..
ko wat akak termengidam laa dik..

ehhh.. BAGUS arr tia amelia tu..
muka akak laa ni nampak sungguh lain.. dah agak2 cerah sedikit..

musti nak rayerr kang, akak laa pompuan melayu terlatesttt..

☆ lieya latif ☆ berkata...

tgh musim doyan skrang ni...lieya yg baru pekene pun ni tgk entry doyan ni dah terase2 nak makan lagi, sedangkan tengah batuk nie hi hihihihi.....kuning tul isi die kan....mmg best durian isi kuning nieh.....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

sis nita...
akak ko tu memang dah meletop kak..nanti ko order lagi yek...hehehehhehe


lieya
sama la kita aku pun tengah dok teringin lagi nie tau...hehehehehheheh